By, By Bruno – mir werdet dich vermissä!

“Euse Mittelfeld-Strateg und Spielmacher Bruno Sutter hät hüt sis letschte Spiel als Aktive bestriitet. Mir, de gsamti FC Töss mit Spieler, Trainer, Betreuer, Vorstand und Fans bedanked eus bim Bruno für sin vorbildliche Isatz uf und nebetem Spielfeld! Mir wünsched ihm für de neue Abschnitt als Trainer vo Herze viel Erfolg und Erfüllig und sind überzügt, dass er au da sin Wäg gah wird. Danke Bruno… mir werdet oft a dich und dini feini Art dänke.

Das letschtä Meischterschaftsspiel gäge Bülach händ Eusi Jungs leider mit 2:3 verlorä. Beidi Goal für Euses Eis hät de Marco Henriques Pereira gschossä. Bülach wird Eus trotz dem Sieg in Abschtieg begleitä. Das spannendä Finish um di letschtä Abschtiegsplätz händ Wiesendange und Küssnacht jeweils mit emenä Heimsieg chönä für sich entscheidä. Sie händ dä Ligaerhalt also in letschter Minutä doch no gschafft.

Da gahts zur Tabellä.

Hopp Töss